Wednesday, June 18, 2008

Baru Balik...

Bismillahirrahmanirrahim...

Dah lame aku tak posting ape2 kt blog ni, sebab ketandusan idea & kerana aku pergi bercuti ke Kuala Lumpur mengikut mak langku. Pagi tadi, aku selamat sampai kembali ke Ganu, negeri kelahiranku. Satu perasaan yang lega apabila dapat kembali ke rumah semula. Sepanjang aku di KL, aku gi shopping ngn mak lang dkt sogo, midvalley, jalan tunku abdul rahman, jage si adam..
Pe yang bestnye ialah, aku dapat beli juga buku yang aku inginkan selama ni,"Aku Terima Nikahnya", tulisan ustaz Hasrizal @ saifulislam...Alhamdulillah, syukur sgt2...

Dan, satu lagi berita yang ditunggu-tunggu akhirnya tibe juge, aku dapat tawaran untuk sambung pengajian di peringkat ijazah di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Honestly, i'm not very happy, coz my target is to get place at Universiti Malaysia Pahang (UMP), but I know dat I must be grateful, coz He gave me a chance to further my study. He know da best for me, so I must be strong to accept all this things. So, rite now, juz wait for offering letter, and be prepared to go there. UKM, here i come, insyaAllah...

Oh yea, masa aku tgh shopping kt SOGO ari tu, ternampak la dua gadis manis, bertudung & berpurdah macam watak Aisha dalam filem AAC, lawa,cantik dan manis sekali. Terdetik dalam hati kecil yang aku pn nak pakai mcm diorg, sejuk mata memandang. InsyaAllah, satu hari nanti, aku akan pakai macam diorg gak, aminn...

Em, it's getting late rite now, aku pn nak tido, nak sambung rehat, penat naik bas semalam x hilang lagi, huhu...Semoga aku temui kebahagiaan sepanjang menelusuri liku-liku kehidupan. Hidup dan matiku telah kuserahkan padaNya yang berhak, semoga Dia sentiasa bersama aku. Ya Allah, aku redha dan pasrah dengan ketentuanMu, kerna aku pasti, setiap kejadian pasti ada hikmah tersembunyi...

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~