Tuesday, January 26, 2010

Pilihanraya Umum Datang Lagi

Bismillahirrahmanirrahim...

InsyaAllah,pada hari khamis, 28 Januari 2010, pilihanraya umum bagi pemilihan pelajar untuk menerajui PMUKM akan diadakan di setiap fakulti dan kolej kediaman. Calon-calon yang bertanding di peringkat fakulti (untuk Fakulti Kejuruteraan dan Alam Bina) sudah diketahui. Hanya calon-calon yang bertanding pada peringkat umum masih samar-samar gerangannya.

Tidak kisah sama ada antara kita pro GM mahupun pro Aspirasi, buatlah pilihan dengan bijak, jangan terpengaruh dengan sesuatu yang kita tidak pasti akan kebenarannya. Dan buat calon-calon, ketrampilan anda perkara utama yang diperhati, berkempenlah dengan bijaksana dan hindari daripada politik murahan caci maki dan sebagainya.

ASPIRASI dan GMUKM tidak semuanya sempurna,tidak semuanya elok, pasti ada kekurangannya. Kematangan masing-masing mengatasi kekurangan dengan rasional manifesto-manifesto yang dicanangkan akan menjadi ukuran untuk pengundi-pengundi. Semoga manifestasi yang di war-warkan bukan sekadar omongan, setelah menang, segala janji dilupakan.

Kepada pengundi-pengundi selamat menjalankan kewajipan. Menunggu perubahan dalam arus kepimpinan, mungkinkah terjadi gelombang ungu menguasai kali ini? Fikir-fikirkan...

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~