Thursday, March 19, 2009

Irama Untukku...

Bismillahirrahmanirrahim...

Dah lama aku nak nukilkan lagu Renungan Terakhir nyanyian Nora kat sini. Memang kena dengan aku lagu ni...
Renungan Terakhir (Nora)
Sebelumnya kau pergi
Renunglah ku disini
Kerna mungkin terjadi
Kita takkan bersua lagi
Anggaplah pertemuan ini mungkin yang terakhir
Dan tak usah kita kesali atas apa yang terjadi
Banyaknya pengorbanan telah ku pertaruhkan
Mungkin tiada bermakna telah banyak mengguris rasa
Untuk itu maafkan ku, kiranya mengganggu ketenangan
Dalam hidupmu yang tak perlu kehadiranku
Dugaan...Inikah dugaan untukku
Hujungnya tak seindah mimpi hanyalah igauan ngeri
Kau yang pernah ku rindu, mudahnya berlalu
Mengapa begitu berubah laku
Aku menerima salam perpisahan segalanya sebagai ingatan
Biarlah impianku kan berlalu denganmu
Ku sangka berpanjangan, panas hingga ke petang
Tiba mendung menjelma, tak seperti yang ku harapkan
Kini mengertilah aku tak perlu menunggu
Biarkanlah kau dan caramu aku dengan cara hidupku...
Teringat aku tentang satu sms yang pernah seorang teman kirimkan, lebih kurang berbunyi "...kadang-kadang kita ingat kehadiran kita membuatkan dia gembira, tetapi sebenarnya kita membuatkan dia rasa lebih susah...", macam tu la kot...entahlah,manusia ni terlalu sukar untuk dimengerti, kita pun kadang-kadang keliru dengan diri sendiri,kan...huhuhu...

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~