Sunday, July 19, 2009

Penantian Yang Berakhir Sudah...

Bismillahirrahmanirrahim...

Akhirnya, perkara yang ditunggu hampir dua tahun, telah terjadi. Alhamdulillah, syukur kepada Rabb yang telah menjadikan sesuatu. Dan alhamdulillah gak setelah asyik berulang alik dari Ganu ke Bangi dalam masa dua minggu ni memberikan suatu kepuasan yang tidak terkata, suatu kegembiraan yang amat hebat nilainya. Perkara apakah itu? Tentunya Majlis Konvokesyen Pertama Universiti Darul Iman Malaysia yang berlangsung di Dewan Besar Al-Muktafi Billah Shah a.k.a DEBS Kampus KUSZA pada 14-16 Julai 2009. Dan aku nye konvo berlangsung pada hari Khamis, 16 Julai 2009, 2.30 petang (sidang keenam).

Gembira dan bangga kerana hasil usaha selama tiga tahun untuk memperoleh diploma, diiktiraf jua walaupun sijil sebenar dah diambil beberapa minggu sebelum konvo,hehe...Dan tiada yang lebih membanggakan, apabila aku diiktiraf sebagai penerima Anugerah Pelajar Terbaik Fakulti untuk sesi 2007/2008. Syukur teramat sangat...

Em, kat bawah ni, aku abadikan beberapa kenangan ketika majlis konvo berlangsung...Alhamdulillah sekali lagi, terima kasih atas nikmat yang Engkau berikan Ya Allah.




Wif my beloved family ( Ateh, Mom, Me & Ami)

Wif clasmetz (Dari kiri: Tun, Adi, Coki, Me, Mila, Am & Bak)

Wif Tasha (shamsians)
Tq sha for coming :p

floWers fRoM faMiLY...

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~