Saturday, January 8, 2011

Selamat Ulang Tahun

Bismillahirrahmanirrahim...

8 Januari 2011, genap adinda bongsuku 17 tahun. Ahmad Fahmi nama diberi, kelahirannya satu anugerah kepada diriku waktu itu yang sangat inginkan seorang bayi hadir dalam rumah kami. Allah mendengar bisikan kecil hatiku dan dia dilahirkan pada tarikh yang sama tahun 1994.

Dia adalah teman baikku, teman aku bergaduh, teman memasak, teman dalam english speaking dan teman dalam segala hal. Dia seorang yang kuat, tabah, ceria, sukakan kanak-kanak dan suka mencuba perkara baru yang berfaedah dan sudah pasti, dia seorang jaguh dalam memasak mengalahkan alongnya sendiri, hehehe.

Seorang yang pandai cuma malas nak belajar, seorang yang pendiam dan pemalu lebih-lebih lagi dengan orang yang tak dikenali, tapi sangat talkative bila dia menyenangi seseorang. Seorang yang suka mengusik lebih-lebih lagi along, ateh dan juga adik-adik sepupu.

Seorang yang agak demand dalam semua hal, sukakan barang yang branded dan mahal (dalam lingkungan rm50 ke atas). Tapi, still, dia seorang yang cute and adorable serta disenangi oleh semua orang disekelilingnya. Bahkan menjadi kesayangan guru-guru ketika di sekolah. Satu perkara lagi, dia sangat gilakan bahasa inggeris dan bercita-cita untuk mengambil jurusan TESL apabila habis spm nanti. Aku tabik dengan dia sebab dia punya vocab lagi banyak dari aku,huhuhu...

Anyway, to my dearest brother, Ahmad Fahmi Ramli, selamat hari lahir yang ke 17 tahun. Semoga kamu beroleh apa yang kamu inginkan dalam kehidupan, gembira dan ceria selalu, dirahmati,dilindungi, diberkati oleh Allah s.w.t dan satu benda yang penting, semoga cepat-cepat turun berat badan, ;). Finally, hope you will score the flying colors results in coming SPM.

I am grateful of having you as my brother and I am really proud of what you have done to our family. Thanks for always cheer me up when I was down and thanks for everything. ^_^. Love u.

Ahmad Fahmi Ramli @ Ami
With his gang, Ateh

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~