Sunday, September 6, 2009

Birthday that I will never forget...

Bismillahirrahmanirrahim....

Hari ni, genap 23 tahun aku bernafas di muka bumi Allah, bertambah lagi usia dan makin menghampiri kematian, lumrahnya begitu. Menyambut hari lahir dalam bulan puasa adalah kebiasaan bagi aku untuk 2,3 tahun kebelakangan ni, tapi menyambutnya dalam keadaan kesihatan diri yang tidak mengizinkan merupakan perkara baru yang tak pernah ku duga. Ujian Allah pada aku sempena Ramadhan ini,kenalah terima dengan tabah dan sabar.

Ucapan-ucapan hari lahir yang aku terima tidak hanya pada inbox mesej tapi banyak sekali di facebook dan ada juga yang menghantarnya melalui chat box di blog ini. Thanks teman-teman krn ingat dan sudi wish me. Dan sudah tentu tiada yang lebih bermakna, berbanding dengan ucapan dari ibu tercinta, ma telefon pagi tadi,around 9 sumthing,and aku still tido,mklumlah weekend + xbrape sehat,kenalah kawal suara supaya ma xsyak yang aku ni sakit, kalau x, mesti my mom worried about me.

Anyway,kat sini,aku nak ucapkan jutaan terima kasih buat kawan-kawan yang mendoakan kesejahteraan dan kesihatan aku. Dan terima kasih yang tak terhingga buat Mus (http://muslimahmarsi.blogspot.com/) sebab sudi korbankan masa untuk menjaga diri ini sepanjang diri ini terlalu lemah untuk melawan penyakit. Mus, syukran jazilan a'la kulli hal, akak hargai sangat-sangat apa yang Mus dah lakukan dan hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa baik anda. Termasuklah jugak Liza dan Zaiton,yang sudi melawat baru-baru ni.



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

3 comments:

Nauzrun said...

Happy Birthday...
and Get Well Soon...

nHfRa86 said...

thanks dna...thanks for da wishes n evertything...u helped me lot...

Muslimah Marsi said...

salam, akak...afwan. akk da tgk 2bku yg kite blikn tu lum?? :-)
semoga sihat selalu~

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~