Friday, May 30, 2008

akhirnya...Alhamdulillah...

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, dgn nama Ilahi Rabbi, aku berhasil utk memiliki & membuat blog sendiri sbg tempat utk mencurahkan segala idea & kreativiti yg bersarang di akal fikiran ini..

Di samping itu, aku harap blog ni dpt menjadi satu wadah dlm penyebaran & perkongsian ilmu, maklumat, info terbaru, pengalaman @ apa2 shj cerita yg menarik yg boleh dijadikan panduan bersama dalam melayari kehidupan serba mencabar ini...

Aku cuba untuk fokuskan blog ini pd hal2 semasa, terutamanya yg berkaitan dgn remaja @ golongan muda-mudi. Aku hrp shbt2 sekalian dpt mencurahkan idea, pendapat, ataupun cerita utk kita kongsi & fikirkan bersama...

Kepada teman-teman, diharapkan sudilah kiranya menghantar komen utk setiap post yg di terbitkan @ apa2 shj cadangan yg membina utk aku terus perbaiki blog ni,maklumlah aku masih baru, beginner lagi dalam blog memblog ni, jazakallah kasiran alaikum...

Wassalam...

0 comments:

~frenz 4eva~

~frenz 4eva~